va fan är det för fel på alla

tjatja
nu har jag kommit hem ifrån fitt skolan. saat jag är så jävla arg just nu. alla är så jävla cp i min klass!! vi hade so och så hade vi fått en ny lärare och då så skulle alla börja tönta sig. alla va fett fittiga mot henne tycket fett synd om henne :( hon va fett snäll.
men så skulle vi ha grupparbeten och sen redovisa innför hela klassen men alla va bara imot va man sa eller vad man redovisade om. det va två personer som jag hatar just nu dom heter dennis och johan. fattar inte vad det är för fel på dom... och vad dom har imot allt och alla?  så det va typ krig i klassrummet :S det va alla mot alla. så våran rektor fick rycka inn om när han öppnade dörren in till klassrummet så blev det så jävla tyst. fattar inte varför man kunde vara tyst mot han och inte till våran nya lärare :S 
och sen idag så skulle jag ringa min kompis och kolla om hon skulle hänga på en fest som jag ska på i morgon. men hon ba jag är med  kille som är 94 som hon är med lite då och då. hon ba jag ska vara hos honnom i dag tills i morgon. jag ba men du måsta sluta hplla på med småkillar sen sa jag att jag skojja. men då fick hon äkta dammpen på mig. jag ba men gud. så är fett sur på henne just nu! så just nu är jag fett sur som ni kanske märker :/

jag ska snart möta mikaela vi ska åka och hämta våran drika som vi ska ha i morgon på feten. :) det ska bli fett kul i morgon :D länktar som fan!!

lite senare idag ska jag , mamma och min lillebror  till några kompisar till våran familj. men pallar varkligen inte åka dit har bara lust att vara hemma i mjukisar och sitta och äta massa godis och sitta framför tven och kolla på tv hela kvällen. har inte lust att göra nått just nu asså XD men när måsta följa med....

men ska börja fixa mig för att dra till tuben och möra mikaela :)
hör av mig ikväll eller i morgon vi får se om jag pallar skriva nått mer iidag :P 


Kommentarer
Postat av: Helena

du tror du vet så mycket, men du vet ingenting

2010-01-17 @ 17:21:01
URL: http://emeliesochkarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0