party idag!

hej alla sötisar!
hoppas att ni har sovit sött :) själv har jag sovit prima :) fast min hund väckte min inte lika poppis :P
men igår så va allting bara piss för sen när vi hare kommite fram till dom vi skulle till igår så försökte jag vara trevlig fast jag va så jävla sur.. :P men sen när vi hade åkt så började hon snacka med mig att jag skulle kunnat fösöka att vara lite social. men jag försökte men hon fattade inte det! så vi satt och typ skrek på varandra i bilen. så dan slutade inte alls bra igår :( men då får vi hoppas att det blir en bättre dag idag inte sant! :D
och idag så ska jag kanske på bio med min familj och sen ikväll är det dags för paaartyyyy!! :D länktar som fan! det ska bli så jävla kul asså! :D fast jag vet inte vad jag ska ha på mig än så länge :/ har lite panik XD men jag kommer vällpå nått snyggt hoppas jag ;)
men nu ska jag hoppa in i duschen :) så jag hör kanske av mig senare idag om jag har tid ! :)vi får hoppas att jag hitter en liten lucka.
men ni får he en så mysig dag idag!
pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi hade så jääääävla kul! :D <33333

2010-01-17 @ 17:26:09
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: J

haha jennie kolla de söta bilderna på dig i min blogg från igår ;)

2010-01-17 @ 23:27:15
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: J

haha jennie kolla de söta bilderna på dig i min blogg från igår ;)

2010-01-17 @ 23:27:16
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0