om min pappa

tjatja :) ♥
nu är jag här igen :) jag har precis kommit ut ifrån en dusch :) innan jag skulle börja duscha så tog jag kontakt med min pappa för första gången typ på typ tre månader! det är en lång historia vad som har hänt mellan han och mig. men han har varit en svin helt änkelt! så nu försöker jag få honnom att förstå vad han har gjort mig och min lille bror jonas i alla år. mina föreldrar bor inte tillsammans längre eller det va typ 2 år sen tror jag dom flyttade isär , kommer inte ihåg :p men jag förstår varför mamma ville bo med han längte.
kolla det är så här jonas min lillebror är mobbad i sin skola han har typ inga vänner! och min pappa tror inte på att han inte mår bra i skolan?... och jonas vill byta skola till en där mina kusiner går i. men det vill inte pappa han vill att jonas ska gå kvar i solfagraskolan. den ligger i huddinge.  så pappa är ju dum i huvet att han inte fattar han tror att mamma tvingar jonas att säga till pappa att han inte vill gå kvar i solfagra! :S men jonas har ju sagt det till mig oxå :S pappa är ju helt skörd! men man får hoppas att han kan förstå vi får vänta och se. men vi får hoppas på det bästa. för jag vill inte ha det så som vi har det nu att jag och jonas inte vill ha kontakt med pappa :/  det va en sak av alla saker :P  
men nu ska jag fixa mitt hår det är fortfarande blött :P men vi hörs :D
pussssssssssss♥♥♥♥

jag i spanien 09 ( ska vara calle XD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0