navelpercing

tjatja!
förlåt för att jag inte har kunnat att blogga på hela dan men det är bara för att mammsen min har tvingat mig att plugga :/ men det är bra att hon gör det för annars skulle jag inte göra ett skit och jag som ligger efter så skulle ju inte det vara så bra XD
men nu igentligen skulle jag och min kusin åka och kolla på avatar men så blev det inte för kanske ska åka och kolla på den på lördag :) är den bra? :P vi får hoppas att den är det :) men aa för ett litet tag sen så kollade vi på filmen rolandz  som gick på tv XD  för vi känner han som spelar piano i bandet :)
gissa vad som hände mig idag?
jag slutade på friidrotten eller halft. jag slutar när jag har hittat nått annat som jag vill börja på jag har funderat på att börja dansa :) kan ni inte ge mig något bra tipps på ett bar ställe där jag kan ta och börja dansa :) ?
nu är det bara 2 hela dagar  kvar tills skolan börjar igen :( jag pallar inte men det ska bli kul att träffa alla igen men att börja att plugga  att ha alla jobbiga lektioner det känns ju inte så lockande :P men man ha ju inte så mycket val än att gå :P
juste glömde att berätta att idag tog min kusin navelpercing :D hon tyckte att det gjorde skit ont :P liten klenis där ;) tyckte ni som oxå har det att det gjorde as ont? jag tyckte inte det eller tången tyckte jag gjorde ont :P men annars så gick allting så snappt man han typ inte reagera det blev bara ett aj typ sen va det övet tyckte jag :P men alla känner olika :P men nu ska jag dra hem till min kusin vi ses :D
loooooooooooooooove


han som vi känner


mammas kille va med i bandet för att hans kompis inte kunde just då :P


en söt navelpercing


Kommentarer
Postat av: clara

danscenter!

2010-01-05 @ 14:16:01
URL: http://thiswarisours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0