natti

hejsan alla söööööta!
nuhar victoria och hennes familj åkt hem eller det va ett tag sen , menmen XD
men nu sitter jag här i alla fall i min lillebrosrs sovrum. han är inte här som ni säkert fattade. han är hemma hos en annan kompis och han ska vara borta tills på onsdag :D så då kan jag få datan alldeles för mig själv :D!
kolla det är så jävla hämst nu är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar igen :( asså om man räknar med idag. jag pallar inte åka tillabaka till skolan jag pallara verkligen inte med plugget!! :(
men nu tänkte jag ta och lägga mig för att jag har ändå inget att göra just nu för alla sover typ. klockan är ändå bara lite efter 2 :P så jag kan lika hjärna ta och lägga mig inte för att jag är trött. men jag får väll sätta på någon film så länge tills jag blir tröttare.
och i morgon så ska jag fortsätta att plugga :(  för jag har så jävla mycket att göra asså!! inte kul! jag har igentligen träning i morgon men det vet inte mamma och per men jag pallar inte gå så jag har inte sagt nått till dom om det :P hihih lite busigt XD
vet ni jag är så himla glad jag ska få tillbaka mitt studiebidrag igen :D min mamma och hennes kille drog ju in det pga av en sak som jag gjorde men nu ska jag få tillbaka det igen :D äntligen ska man få pengar igen!! :D
aja men nu ska jag kolla på en film och krypa ner i min stora varma säng. vi hörs mera i morgon men det blir nog inte så många inlägg för kommer nog inte få det för mamma hon kommer att dampa och det vill man inte asså! :p då blir det inte kul för nån men jag är ganska bra på att skrika tillbaka hihihi :p
men jag hör av mig när jag kan pussss på er ifrån eran jennie



varför kan det inte bara bli sommar nu länktar som fan dit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0