min lediga dag är slut

nu har mimmi dragit hem. det av såå himmla kul att fräffa henne igen!! vi kollade på 2 filmer , hjälp det brinner och pappa polis :P det av sjukt längesen jag såg dom. sen så hängde vi lite framför datan oxå och det gör man ju alltid :P vi snackade en massa skit oxå XD det va det vi har gjort :)
kom just på att nu har hela min lediga dag bara runnit iväg med roliga saker :P och nu så är det skola igen i morgon :/ men ska träffa mina bebisar där så det ska bli kul :D undrar vad som kommer att hända med mig i morgon om jag kommer att trilla eller nått sånt , vi får se vad jag kommer att hitta på XD
och i morgon är det finfreda i skolan , vad ska man ha på sig da? ;)
men sen så är det bara åka hem dyta till mjukis och ha fredagsmys!! :D
men nu ska jag sova så att jag är utvilad tills i morgon så att jag kommer att klara av alla äventyr som kommer att hända mig och mina vänner :P
jag hör av mig mera i morgon! :)
looooooove



Kommentarer
Postat av: mikaela <3

jag älskar den där bilden på dig gumman ! så söööt

2010-01-17 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0