med bv

tjatja!!
Nu sitter jag här med min barnbommsvänn victoria :) Jag har varit med henne nästan hela dan först va jag på friiidrotts träning fick gå upp fett tidigt för min träning börjadr 11 i sätra lixom det tar ju ett tag att åka dit ifrån mig så jag blev tvungen att gå upp kl halv 9 typ :O det va fett jobbigt!! Men sen när träningen va slut så skulle min familj komma och hämta upp mig men dom hade inte åkt hemifrån när jag hare ringt och så fick jag vänta på dom i 100 år typ för dom skulle hämta upp toris i huddinge före så då fick jag vänta ännu längre så satt där helt alone. så det va lite segt. men aja det fanns inget jag kunde göra förutom att sitta och vänta. Men sen så kom dom tillslut och då drog vi till sydpolen :) Där hade vi skojjigt!! :D Sen vid 7 drog vi hem till mig och spelade guitar heron :) vi va fett bra!! aa och sen drog vi hit så nu ska vi titta på hitta nemo. det av sjukt länge sen jag såg filmen men jag älskar doris hon är så jävla rolig asså! XD
men nus ska vi sätta på filmen vi hörs nog mera i morgon om jag inte lägger upp ett innlägg till ikväll :)
nattinatti i så fall jag inte gör det pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0