inget mer helena <3 jennie

under den här veckan har det hänt ganska mycket. en sak är as hämskt. jag har förlorat en vänn som betydde as mycket för mig. hon vill inte ha med mig och göra länge för att jag hade missförståntt henne. så blev allting bara fel och nu är hon as sur på mig. och jag har sagt förlåt. men hon vill inte ha med mig och göra länge :(
så nu är det är inget mer jennie <3 helena längre :(
men man kan ju alltid hoppas att vi vänder men nu är det bara hon som kan ändra på detta inte jag jag har redan förökt att stoppa bråket och sa förlåt för allt jag har gjort att jag har varit så fittig mot dig men hon ville inte lyssna :(
men jag kommer ändå alltid att älska min helena krslsson!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte är de smartaste å skriva de på bloggen? :(

2010-02-15 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0