helena


det här innlägget kommer att handla om en av min bästa vänner! hon heter helena karlsson. jag har valt att skriva om henne för att i 8-9 va hon min bästa vänn! vi var alltid med varandra. men nu när vi har bytt skolor så hörs vi knappt av varandra :( det är så jävla synd....... vi som alltid sa till varandra att vi skulle känna varandra hela livet ut! men som det ser ut nu så kommer det inte att hända , varför? :'( vi som va så jävla täta! varför ska man tappa en kontackten men en sån här underbar person bara för att man har fått nya kompisar i sin nya skola?  varför ska livet bli så här? :( helena vi måste träffas mera!!! men helena om vi inte kommer att vara vänner hela livet så kommer alla våra minnen att föllja med mig hela mitt liv! :) saknar dig bebis! <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer alltid finnas längst inne i mitt hjärta. Jag Älskar Dig <3

2010-01-08 @ 23:58:26
URL: http://emeliesochkarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0