hatar sjukhus

i morgon ska jag upp tidigt :( gissa varför! för jag ska till ett jävla sjukhus!!!!!!!! jag hatar sjukhus , sprutor och min jävla astma!!!! jag har ansträngningsastma jag kan typ inte andas när jag har ex sprungit 200 m allt vad jag kan :/ det är svårt att förklara men typ så. och då ska jag dit i morgon för att kolla om min medicin funkar :/ men det vet jag inte för jag tar den inte XD pallar inte hihihi
så nu ska jag ta och lägga mig för att jag ska kunna sova så mycket som möjligt innanan jag ska upp :(
nattinatti mina bebisar

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: Jag tkr verkligen du ska se den! :) Den var faktiskt sjukt bra! Även om det inte är min favorit genre så var den grymt bra gjord! :D

2010-01-05 @ 13:08:29
URL: http://nalohe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0