hahah trillade idag

tja alla!
nu sitter jag uppe med min mamma och kollar på gamla filmer :) det är kul som fan XD man är ju helt cp när man va yngre hahahah. i alla fall jag XD
vi har precis varit ute med våran ``lilla´´ hund ute i det ``varma´´ vädret! kan inte bara sommaren komma nu står inte ut!!!!!!!
men idag har det varit skola som för många andra skulle jag tro. men idag så har jag varit så jävla flummig asså XD jag har sprungit omkring och vet inte vad XD
men kolla det här händer inte varje dag för mig men jag trillade idag framför matsalen hahahah det va lite pinsamt asså!
kolla det va så här ni vet när man slår i sin höfft i den brevids höfft så typ flyger den personen åt sidan.
mikaela hade gjort det på mig hela vägen till maten och då skulle jag göra det på henne men då flyttade hon på sig precis för hon märkte vad jag tänkte göra XD hahah så sammtidigt som jag skulle putta till henne med höfften så halkade jag och åkte ner på marken hahaha , ni skulle bara se hur mycket jag garrva XD hahah det va så jävla pinsamt , men jag är alltid lite pinsam av mig , jag lyckas alltid med saker som ingen annan gör hahah men man kan bjuda lite på sig ibland XD eller hur? :P
det va lite om vad som har hänt under min dag :)
pusssss


Kommentarer
Postat av: clara

men fyfan vilken bild -.-'

2010-01-15 @ 22:12:37
URL: http://thiswarisours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0