fredag här igen

tjatja.
förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket dom senaste dagarna för det har hänt endel saker båda roliga och tråkiga. Men nu i alla fall är jag hemma och sitter här och tjockar mig farmför datan :P idag har det inte hänt så mycket förutom att två stycken kompisar till mig blev hämtade av polisen. men har ingen aning varför :? :O men vi får ta och hoppas att det inte va nått speciellt.
Idag blir det nog bara en vanlig fredagskväll hemma i soffan med mjukis och godis och sitta och kolla på tv hela kvällen. men det är oxå kuligt :D fast igentligen skulle jag på krök idag hos min bebis mikaela för hennes päson skulle på fets och hon skulle vara ensam hemma men sen så blev hennes mamma sjuk och skulle vara hemma så det blev inget fett synd. :( men sånnt händer. det får bli en annan dag helt enkelt :) 
puss på rumpan! love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0