förlåt älskling

det här inlägget är till en av mina nämaste vänner!
ni som kommer att läsa det här innlägget kanske inte kommer att hänga på vad jag kommer att skriva och vad jag menar och till vem jag skriver till men det kommer den personen att göra!

Gumman , jag har varit en idiot. vet inte varför jag har varit så fittig på dom senaste dagarna. allt som jag har skrivit , smsat och det jag har snackat om. vet inte hur jag tänkte. jag mår så jävla dåligt för det jag har gjort. jag va sur bara för att du blev så där när vi snackade sisst. när du blev så jävla fittig mog mig. du kanske inte menade att låta så men jag tog det så. blev så sur på hur du betätte dig mot mig.... jag hoppas att du kan förlåta mig. men jag förstår om du inte vill det.  förlåt jag har inte varit mig själv mot dig. förlåt!!
men jag vill ändå att du ska veta att jag älskar dig gumman! och det kommer jag alltid att göra så länge jag lever. hoppas att du förstår det. lycka till med du vet vem. hoppas att det kommer att bli nått mellan er för du gillar han så mycket. jag hpller alla tummar till er! älskar dig älsk!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0