sluta snacka skit om mig

nu har jag precis kommet ifrån min mormor och morfar jag och min lillebror skulle äta lunch hos dom för vi pallade inte laga mat sjävla XD hihih
asså min mormor och morfar är så jävla jobbiga dom snackar så mycket skit om mig och när jag är där! så nu när jag skulle gå så började dom då fick jag nog asså jag ba jag står här ! vänta med att snacka skit om mig tills jag inte är här längre! dom är fett jobbiga asså!
men även fast dom är så här ibland så tycker jag sjävlklart om dom man kan ju inte hata sin mormor eller morfar.

snart kommer min kompis mimmi till mig :) det ska bli så jävla kul!! eller hon är här om kanske 2 timmer men ända :P så nu ska jag fixa mig kan ju inte se ut som lodis när hon kommer XD  jag sitter lixom med en knut mitt på huvudet , inge smink , mina sss byxor och en sovtröjja :P så kan man ju inte se ut lixom :p  så nu ska jag fixa mig. men jag hör av mig serane till er när jag kanske är med mimmi eller i kväll vi får se :)
pusssar och karmar från mig!

ps. hoppas att ni har det bra i skolan , själv är man ledig och har kunnat sova hur länge jag vill ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0