ledig

Jag är så jävla glad just nu för vi är lediga i morgon ingen skola asså!! och då kommer jag att slippa spanskan :D JIPPI !!!!
hatar spanska så det är lugnt att vi slipper den och jag tror inte jag är den ända som känner så här XD
asså min spasnka lärare är helt störd i sitt lilla huvud , han är gammal oxå typ 90 , men han slutar efter jag har slutat 3 , fattar inte hur jag ska palla med han i två och ett halft år till!? jag kommer typ att dö innan , kommer inte att palla med han så länge.
och sen i morgon så kommer min bebis mimmi till mig! :D det kommer att bli superkul :) för jag har inte träffat henne på typ 100 år! (känner henne igenom ett stall som jag red på förut)
men ska sova nu :P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0