datan är avstängd

tjatja !! :) nu sitter jag här hemma hos min bebis mikaela! och vi gör inte så mycket vi är inne på datan och dricker cooola :P
kolla idag så skulle ju skolan börja för oss men sen när vi skulle komma dit fick vi reda på att vårat språk va inställt men det gjorde ju inte så mycket för jag hatar ändå spanska så det va lungan men man blev ju ändå tvungen att gå upp fett tidigt :/ så då drog vi först till donken och åt med några ifrån skolan och sen drog vi hit :) jag skulle gå och kissa för en stund sen och dom har ett fönster till toan och sen när jag skulle börja kissa så va det en kille som kollade in igenom fönstret uppe på berget! fettt pinsamt!!! XD
nu kommer jag inte att kunna blogga för våran data funkar inte :'( så nu kommer inte att kunna skriva till er!! :( så nu kommer det inte bli så mycket uppdatering :( men ni får stå ut med dom få som jag kanske kan skriva på andras datorer :P men nu ska jag var lite social med bebisen så vi ses väl nån annan dag! puuuuuuuuuuuuuuusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0