dans

tjatja!
Nu har jag kommit hem ifrån plugget slutade 12 idag , naajs! vi hade bara idrott så jag började halv 11 och slutade 12 i vanligafall , fast idag så började vi lite tidigare och slutade då tidigare för idag skulle vi ha dans på idrotten. Och jag som ska börja på dans så skulle det bli kul :) vi skulle vara på danscenter om ni vet var det ligger :P men mär vi kom dit så fick man prova på den dansen man ville och jag ville proa på jazz. Det va faktist roligare än vad jag trodde XD men sen när vi hade slutat så drog jag , mikaela och clara till donken och där satt vi typ i en timme för sen skulle clara tillbaka till skolan för hon skulle ha matte , stackarn :( medans jag och mikaela slutade :) men tycker inte så synd om henne för hon började 2 skoldagar efter mig och mikaela :( vi började i torsdags och hon idag :O fett orettvist! men hon tick gå en hel första dag så det jämnade ut sig XD
men nu är jag hemma och ska anart börja att plugga för måste fixa 2 prov :/ har inte pluggat ett skit :P inte så bra kanske XD och så har jag lovat mamma oxå :p
och idag åkte mammas kille till USA så jävla avis asså det öär ju varmt där oxå. han ska vara där en vecka och jobba så han kommer hem på måndag och då har han med sig min nya kamera :D han ska köpa en kamera till mig när han är där :D  
men ska kolla lite på tv innan jag börjar att plugga :P men jag hör av mig senare idag eller i morgon :)
pussss på rumpan!

lite bilder ifrån igår med helena kommer här :)








Kommentarer
Postat av: Helena

I love You best friend <3

2010-01-12 @ 15:53:50
URL: http://emeliesochkarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0