nattinatti

Tjatja!
Nu börjar det dra sig mot läggdags för i morgon blir det skola och då måste man upp tidigt.
Fast i morgon så blir det en najs dag :) för först så har jag bara en lektion det är idrott och jag opererade mig för en vecka sen i morgon exakt och då behöver inte jag vara med :) idrotten börjar halv 11 och jag slutar 12 :D
Sen så ska jag och mikaela dra och sola solarium.Man vill ju inte vara vit som en snögubbe lixom ;) Sen så blir det nog ganska mycket plugg i morgon för jag pluggade aldrig idag det va kanske inte så bra :/ Sen på klällen så ska jag på ridning :) Jag går på ridning en gång i veckan det har jag glömt att berätta för er :) Men nu vet ni.
Men nu så ska jag lägga mig i alla fall  , jag hör av mig mera i morgon.
nattinatti dröm om små änglar som min mormor alltid brukar säga till mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0