gammla bilder på mig

tjatja!
Nu har jag kommit hem :) sitter här i våran soffa , dricker te och kollar på filmer när jag va liten. Saknar den tiden asså , jag vill bara spola tillbaka tiden! asså jag va så jävla gullig när jag va liten , jag va fett busig oxå XD

Det va fett najs att sola idag jag och mikaela blev fett BRUNA! :D Så nu känner man sig lite snyggare i alla fal l:)

Idag kan mitt liv förenbras föralltid! :(
för att idag kommer jag  får reda på en sak om en kompis.... jag hoppas att det blir bra nyheter och inte dåliga , om det blir gåliga så döööör jag av sorg! Då vet jag inte vad jag kommer att göra .....Jag kommer nog dra hem till den personen och bara krama om han eller hon så hårt jag kan , tänker aldrig att släppa taget!!
(kan inte berätta allt till er detta är ganska privat)

Men nu ska jag plugga lite , inte så kul men måste verkligen! Men jag jag hör av mig senare idag :)
pusssssssss


gammla bilder på mig















hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0