min morgon

tjatja!
Nu är jag här igen och skriver :) Och nu tänkte jag berätta lite om vad kommer att hända under dagen och lite annat smått och gått.
Så idag så ska jag plugga lite för har ganska mycket plugg att göra, men det får man ta och räkna med nu när man går gymnasiet lixom.
Sen så ska jag åka till farsta c med mammas kille per och där ska vi byta lite saker som jag fick när jag fyllde 16 för ca en vecka sen :) Hoppas att jag hittar något snyggt!
Sen så får vi se vad livet hittar på för skojit ;)
Jag är då inte som alla andra i min ålder för jag har fortfarande julstrumpa XD ni vet va det är va?
Men i alla fall så fick jag paket i strumpan :P jag fick en as cool rosa pennan XD
här är min strumpa


min rosa penna:P


Nu på morgonen så fick jag ett sms av min bästa vän Mikaela (hon går i min skola) att hennes kille alex var borta! Men vid samma tid så loggade jag in på facebook och då skrev alex att jag skulle smsa mikaela att han lever. Och då frågade jag självklart vad som hade hänt. Och det visade sig att han hade blivit rånad och blivit av med sin mobil. Han satt igår på nattbussen på väg till mikaela och sen så somnade han och sen när han vaknade så va hans mobil borta! och då drog han hem igen.
Så nu ringde jag till mikaela och berättade allting och nu är allt bra igen. För ingen viste var han va ingen i hans familj , vänner ,  inte nån men nu fixade jag så att alla mår bra igen. :)

Aa ibland så gör man nytta här i livet ! :)

Men nu så ska jag plugga lite, vill inte man aa man måste ju :/ Men jag hör av mig lite senare!
kyssssar

Dagens fråga
vad tycker ni att jag passar bäst i det jag hade förut eller det jag har nu?

Förut?


nu?

ps. det va min kompis jennifer som klippte mig :)vist är hon duktig! tack gumman!

Kommentarer
Postat av: Sissi

Nu! :) Skit snyggt, shit va duktig hon är :O

Kram

2009-11-30 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0