idol finalen

tjatja!!!
hur är det med er idag da? :) själv mår jag super för att jag är med älskarde anna! <3 Nu är vi hemma hos henne och kollar på idol och käkar GODIS :P vem tycker ni ska vinna idol? jag tycker nog erik kanske men jag vet inte calle är oxå bra :S båda är ju så jävla bra jag bestämmer mig för att heja på båda lika mycket så att ingen blir avis på den andra :P visst är jag snäll? :D
Men nu i alla fall så sitter vi här och lyssnar på christmasmusic det är mys! jag älskar verkligen julen , nyår och lucia och allt sånt :) det är så jävla mysigt!! tycker inte ni det? :)
Men  nu ska jag och anna upp och fortsätta att kolla på idol förnalen jag säger bara hejaheja erik och calle holler tummarna för er!!
puss på rumpan vi hörs mera sen pussssssssssssssssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0