grattis hampus

tjatja igen !
nu är jag här igen :)
har ni saknat mig? klart ni har :P
hur mår ni da? jag mår ganaka bra har lite ont i magen men annas e det bra ! :)
men jag kommer inte att kunna blogga så mycket nu för min data är sönder :( Men nu så är jag hon mina kusiner :) ena fyller 9 år han heter hampus :D grattis till kusin vitamin! Men i alla fall så just nu gör jag inte så mycket så jag fick låna deras data så nu passar jag på att blogga lite :D jippi!!
När jag är här hos mina kusiner så brukar jag vara med min kusin cissi som är 14 år men just nu vill jag inte snacka med henne för hon sa en sak till mig igår som jag inte accepterar att någon säger till mig så nu tänker jag inte snacka med henne och det sa hon igår när vi va på en julmarknad med släckten. Så nu är det lite dålig stämmning mällan oss men det skiter jag i XD jag har ju er!! :)
Jag älskar när follk fyller år i alla fall i släckten för då blir det tårta XP och det är ju superduper gott. Men det ska man inte äta för mycket av man vill ju inte bli en tjockis :P
men aja jag hör av mig senare när jag får tag på en data som jag kan få låna men just nu ser det ganska mörkt ut :( men jag kommer att skriva så mycket jag kan! Men nu blir det tårt time :D
så puss på rumpan!!
lovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0