GOD JUL

TTJJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!
Hur mår ni da? Jag tror nog att ni mår super för att idag är det JULAFTON! Hoppas att ni får det kul och att ni får många fina julklappar :D
Nu är jag upppe och kl är typ 8 för jag och min familj ska dra vid typ 10 eller 11 till Uppsala eller lite utanför. Typ på landet , vi ska dra till mina kusiners landställe och där väntar dom och min mormor och morfar. Det är just det här som är mysigt med julafton för då samlas hela släckten äter julmat och öppnar julklappar :D Det är en sån mysig stämmin! Alla är glada det är så himla underbart!! Jag älskar julafton!!! Och nu är det ju massa snö ute och det är så det ska vara på julen det kommer att bli en perfekt da tror jag! :)
Jag kommer inte att vara borta så länge kommer hem redan i morgon :P Då ska ni få se vad jag har fått! :)
JUste jag han inte göra något innlägg igår men min dag blev toppen mysig!  Jag fick ju min julklapp igår av Anna. Jag fick en as fin klänning ! :) Ni ska få se hur den ser ut oxå sen när jag har kommit hem om jag hinner att fotta allt i morgon :P
Men nu ska jag börja att fixa mig vi hörs i morgon! :D

puuuuuuuuuuuuussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0