GÄSTINLÄGG

Tjenatjena bloggiloggen, Mikaela här, ni vet den där otroligt snygga människan som ni bara dreglar efter? Jennie borde vara stolt att jag smygit mig in på hennes blogg och skrivit. Nu har hon något att skryta om! Hon är på g till da sickhouse (observera min korrekta översättning) och ska klaga om hennes tå som ser helt knasig ut. Och förresten kommer det bli knasigt för henne att blogga här så jag kanske kommer rycka in lite då&då!

Saken är den att hennes pappa har tagit hennes dato och hennes mama & låtsas pappa har kapat och satt lösenord på internet, plus att den datan dom har hemma inte fungerilerar. Så, here I am, men ni har ju mig, så super ledsna blir ni inte va?

Jag har iallafall varit ute med min vovvsing på en långpromenad idag efter skolan, slutade 12. En och en halv timme gick jag omkring med min lille gullfis, och han absolutely LOVES ME. Vem gör inte ? !?!?!?!?!
Jag har GROV JÄVLA träningsvärk i magen idag, sen gårdagens idrotts pass, vi hade typ styrkefys och jag köttade som fasiken på magdelen. I'm good, huh?

Nu ska jag sova lite tror jag, har inget plögg iallafall. Puss och kläm!



Mikaela där ja, (JAG ALLTSÅ, GÄST BLOGGARN) på bilden här över. Ni bara dreglar, visst?



La också in en fin bild på Jennie här över, hon har visst skaffat sig lite skägg, hihi. Dags att raka dig nu gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0