fixad data

Tjatja!
Nu har jag hittat en data vi har fixat min liller brors data och nu så har jag snott den. Jag har varit nära på att dö under dom hära veckorna för att jag inte har haft någon data! :P Men den hära datan är inte den bästa den är faktist ganska dålig men bättre än ingentin. :p Så nu kan jag äntligen börja blogga igen :D Nu blev ni glada va? Klart ni blev! :)
Nu är det ju äntligen jul lov!!!!! Jippi inget slår lov lixom! Eller vad tycker ni?
Tänk nu är det bara 5 dagar kvar sen så blir det julafton :D Och sen så blir det 2010 några dagar senare :) Fan va kul det ska bli på ny år :D Längtar som fan! Vem gör inte lixom? :P
Men det ända jag har ångest till ny år är att jag har inte köpt nått att ha på mig och jag vet inte vad jag ska ha på mig :( Hjälp mig , snälla sööta! (a)
Justa nu har jag fått jobb oxå , På gustavsbergbadet :) Där jobbar mikaela oxå. Jag va där och prov jobbade igår och det gick super :D Fett bra :) Lite extra pengar dör man inte av :p
Ne nu ska jag fixa en kopp te , slänga mig i soffan och kolla på en mysig film :)  Hör av mig lite senare! :)
lovelovelove

bild på mig och min bebis mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0