tillbaka

tjatja :)
förlåt för att jag inte har bloggat på flera dagar! :( Vet inte varför det har blivit så men jag har haft så mycket nu på sistone gjort så mycket lixom.
idag vaknade jag vid typ 12 eller 1 kommerinte ihåg men spelaroll sen så fixade jag mig för att dra ut på stan med min bästis mikaela och med min barndomsvänn vickan. Vi skulle mötas vid plattan vid 3 men jag blev lite sen som vanligt XD Men jag måset bara berätta en sak som hände det va lite pinsamt men såhär va det jag väntade på tuben så ringde mikaela mig , när jag svarade så trodde jag först att det va mikaela men det lät inte som hon så jag trodde först att den va hon men sen så hörda jag henne skratta i bakrunden jag ba va fan. då va det hennes kompis kalle som jag hade snackat med XD fan va blond jag kännde mig XD hihih
men sen när jag och vickan hade kompis så drog han och hans kompis för dom skulle hem. så då gick vi till en affär där vi skulle köpa massa saker till nyår fan va kul det ska bli i motgon asså!!! länktar som fan!! Och jag och mikaela kommer att bli så jävla snygga asså!
först i morgon så ska jag med min familj åka och spela bowling  sen ska jag kanske dra hem till mikaela på en gång ekller så drar jag hem till hennes kille på en gång för det är där vi ska vara , sen på kväller så drar vi in till stockholm till 12 :D
Men jag hör av mig mera senare idag  för nu ska jag spela ett spel med familjen som vi fick i julklopp :P men jag hör av mig senare somsagt!!
pusss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0