hittat nyårs klännig

tjatja :)
Nu är jag hemma och gör inte så mycket just nu men för ett litet tag sen så slog jag in min mina julklappar som jag har köpt :) Sen under dan så har jag varit med Mikaela , Clara och Andrea vi var och fikade på cafe 60 det va mys! Sen så hängde vi lite i stan och kollade i massa olika affärer vi kollade på kläder till julafton och till nyår :) Nu har jag äntligen hittat kläder till ny år :D En as sngg kläning ifrån jc  :D Jag ska dra och köpa den i morgon hade inga pengar då så ska se till att jag får pengar av mina päron! :D Jag måste bara ha den klänningen asså , det är ett måste! För på ny år ska jag kanske träffa en as snygg kille så man vill ju inte se ut som stryk lixom :P Och jag va av snygg i den klänninge :)

Imorgon kommer jag ha en as mysig dag!! Först så ska jag dra och köpa min klänning i stan , sen så ska jag dra till mikis sen vid 1 så ska vi möta Nathalie vid Mikaelas gamla skola och då ska vi åka pulka :D Det kommer att bli så jävla kul! hihi. Sen lite senare på dan så ska jag åka och möta Anna  vi kommer antagligen åka hem till mig men det är inte säkert än jag kanske drar hem till henne oxå men vi får se. Och då så ska vi byta våra julklappar som vi har köpt till varandra :) Och sen så ska vi ha en sista trevlig dag tillsammans för på torddag så drar hon och hennes familj till afrika :( Kommer att sakna min bebis! Så det blir sista dagen tillsamman innana hon åker :( Men hon har lovat att hon ska sola lite åt mig oxå :D  
Men nu ska jag äta middag  så hör av mig senare :)
loooooooooooove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0